در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جهت کسب مشاوره و سفارش آگهی ویژه با شماره ی معاونت سایت09031232297 تماس حاصل فرمایید.

تهران 22

جلسه نگهداشت و استقبال از نوروز در منطقه 22 تهران

یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ امکانات منطقه 22 تهران
  • تصویر شماره جلسه نگهداشت و استقبال از نوروز  در  منطقه 22 تهران

جلسه نگهداشت و استقبال از نوروز در منطقه 22 تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ،دكتر علی نوذرپور در جلسه نگهداشت و استقبال از نوروز منطقه در سخنانی خاطرنشان كرد:

با توجه به در پیش بودن روز چهارشنبه سوری، می توان از این روز به عنوان روز ایمنی و آموزش مردم نام برد.

چهارشنبه سوری را می توان فرصت مناسبی برای همكارانمان در آتش نشانانی دانست.

تا با ورود به بحث های آموزشی تلاش كنند که ضمن بازی و تفریح، مسائل مربوط به مقابله با حریق را به شهروندان آموزش دهند. چرا كه آموزش های ضمن تفریح می تواند مخاطبان را علاقمند به فراگیری كند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی كه در حوزه تفریحی و گردشگری و ظرفیت های خاصی كه در منطقه وجود دارد،

باید بتوان از ظرفیت های منطقه ۲۲ در جهت توسعه و ارتقا گردشگری در شهر تهران استفاده كرد.

شهردار منطقه ۲۲ با تاكید بر لزوم وظایف حوزه های مختلف در بحث نگهداشت و استقبال از نوروز خاطرنشان كرد: در خصوص سد معبر باید به این مطلب اشاره كرد كه افرادی كه باعث ایجاد سد معبر و مشكلات ترافیكی در شهر می شوند، قاعدتا كسانی هستند كه به ناچار به این كار روی آورده اند

و برخوردهای زننده و قهری نسبت به این افراد نادرست و ناشایست است. باید در برخورد با این افراد نهایت همراهی و ملاطفت را داشته باشیم.

در این خصوص نیازمند یك تدبیر هوشمندانه ایم و حذف فیزیكی این افراد، مشكل را حل نخواهد كرد.

به گفته شهردار منطقه ۲۲، در حوزه پسماند باید آموزش های لازم در خصوص تفكیك پسماند از مبدا به شهروندان طی یك برنامه زمان بندی مناسب به عنوان یكی از برنامه های شاخص در سطح منطقه داده شود.

وی با تاكید بر توان عمومی در حوزه فضای سبز خاطرنشان كرد: در حال حاضر مردم در سایه تشكلهای اجتماعی و انجمن های مردم نهاد

و با مدیریت شورایاریها آمادگی لازم برای هرگونه همكاری در خصوص اجرا و گسترش فضای سبز عمومی را دارند.

مدیریت شهری باید در هر اقدامی نقش مردم در همراهی و به نتیجهرسیدن فعالیت را، در نظر بگیرد. و این عمل به همبستگی اجتماعی و احساس تعلق مردم به محله و منطقه، و احساس رضایتمندی آنها، كمك شایانی خواهد كرد.

نوذرپور گفت: شورایاری ها به جهت اینكه منتخب مردم در محلات هستند، می توانند با ارتباط گیری با مردم و سایر گروههای اجتماعی در این راه كمك حال مدیریت شهری باشند.

وی یادآورشد: با توجه به برخی تبعیضات اجتماعی كه در جامعه وجود دارد؛ شادمانی و تغییر روحیه در مردم یكی از نیازهای اصلی جامعه است.

و از آنجایی كه شهرداری صف اول مواجه با مردم است، می تواند با برنامه ریزی های مختلف در تحقق رضایتمندی نسبی شهروندان در جامعه كمك كند.

نوذرپور با اشاره به تاكید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بی عدالتی ها در جامعه، اظهار كرد: در حال حاضر تبعیضاتی كه در جامعه وجود دارد،

باعث ایجاد عقده های روانی در جامعه میشود در این راه تلاش كنیم باری بر نظام نباشیم و بتوانیم در جهت ایجاد رضایت مندی مردم تلاش كنند و متقابلا نیز مردم بفهمند كه به حاكمیت نزدیك هستند.

ما نیز در مجموعه مدیریت شهری وظیفه داریم تا ضمن انسجام گروهی و عدم ورود به حاشیه با گفتگوی مستقیم سوءتفاهمات موجود را برطرف كنیم.

جلسه نگهداشت و استقبال از نوروز در منطقه 22 تهران

  ثبت آگهی رایگان