در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جهت کسب مشاوره و سفارش آگهی ویژه با شماره ی معاونت سایت09031232297 تماس حاصل فرمایید.

تهران 22

باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران

سه شنبه ۸ فروردین ۹۶ امکانات منطقه 22 تهران
  • تصویر شماره باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران
  • تصویر شماره باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران
  • تصویر شماره باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران
  • تصویر شماره باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران
  • تصویر شماره باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران
  • تصویر شماره باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران

باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران

باغ لاله های منطقه ۲۲ میزبان مسافران نوروزی در آبشار تهران محیط زیست منطقه ۲۲ تهران بیان کرد:. برای اولین بار باغ لاله های منطقه ۲۲ تهران در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع با بیش از ۳۰۰ هزار پیاز لاله دربوستان ۵۳ هکتاری آبشار تهران. آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است و علاقمندان می توانند با مراجعه به بلوار ۳۵ متری آبشار تهران پارکینگ شماره سه همه روزه از این باغ دیدن نمایند.


همچنین در این باغ گونه های گیاهی رز،شب بو،یاس هلندی،سرو زربین،توت،کامیس پاریس،بید مجنون،کاج مشهد نیز غرس شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، میرزایی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه. ضمن برشمردن اهم فعالیت های صورت گرفته در طرح استقبال از بهار منطقه خاطرنشان کرد:. در راستای اجرای طرح استقبال از بهار معاونت فضای امور شهری تمهیدات ویژه ای را به منظور ایجاد طراوت. و شادابی بهاری در سطح منطقه ۲۲ تهران و همچنین توسعه فضای سبز درختی و زینتی. اجرای گل کاری های گسترده ای را در سال ۹۶ مدنظر قرار داده است.

وی افزود: کاشت انواع گل و گیاه ونشاهای فصلی به صورت وسیع در سطح منطقه ۲۲ تهران انجام گرفته. و گل های لاله،پامچال،سینره، اطلسی و بنفشه زینت بخش معابر و میادین منطقه ۲۲ تهران شده اند. که مورد رضایت شهروندان و شورایاران واقع شده است.

همچنین جانمایی ۳۰ فلاور باکس طبقه ای در بزرگراه آزادگان و گل های اطلسی کاشته شد.ه در آنها منظره بسیار زیبا و چشم نوازی را برای مهمانان و گردشگران نوروزی در ورودی منطقه ۲۲ تهران بوجود آورده است.

کاشت گل و گیاه و جانمایی ۳۰ فلاور باکس طبقه ای برای اولین بار و کاشت گلهای سینره. در آن که در میادین سطح منطقه ۲۲ تهران جانمایی شد.ه اند از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات شهری بوده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ تهران اظهار کرد: نصب المان رهایی که یکی از بزرگترین نمادها و المان های شهری شهر تهران به حساب می آید در میدان دریاچه شهدای خلیج فارس منطقه ۲۲ تهران در حال انجام است که در مراحل پایانی آمادگی قرار دارد.

نصب المان های مختلف شهری در بوستان آبشار تهران، جوانمردان و نصب یک دستگاه خودروی پیکان قدیمی به عنوان نماد سفر. و نمادهای مرغ و خروس بر روی پل های عابر پیاده در بزرگراه آزادگان انجام گرفت.ه است و نورپردازی های ویژه ای که در سال جدید در میادین دریاچه،المپیک و میدان ساحل انجام شد.ه ضمن ایجاد زیبایی بصری در شب دید بسیار خوبی را برای عبور و مرور وسایل نقلیه و رهگذران ایجاد کرده است. که برای اولین بار در منطقه ۲۲ تهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه منطقه ۲۲ تهران به عنوان قطب گردشگری شهر تهران در ایام نوروز میزبان جمع کثیری از شهروندان و مسافران است. یادآور شد: رنگ آمیزی جداول و گاردریل های بزرگراه آزادگان، شهید خرازی و اتوبان تهران- کرج نیز به منظور اجرای طرح استقبال از بهار انجام گرفت.ه است که بخش اعظم آن انجام. و مقدار باقی مانده آن در بزرگرراه تهران – کرج نیز در حال اجرا و اتمام می باشد.

برچسب ها :
#آرایشگاه مردانه منطقه 22#آرایشگران منطقه 22 تهران#آژانس در منطقه 22 تهران#آموزشگاه زبان منطقه 22 تهران#آموزشگاه کامپیوتر در منطقه 22 تهران#اجاره خانه در منطقه 22 تهران#اخبار منطقه 22 تهران#ارتوپدی منطقه 22#اطلاعات منطقه 22 تهران#املاک منطقه 22 تهران#اورولوژی منطقه 22#بوتیک لباس مردانه منطقه 22#بهترین پزشک منطقه 22 تهران#پزشکان منطقه 22 تهران#تاسیسات منطقه 22#تبلیغات در منطقه 22 تهران#تعمیرگاه ماشین منطقه 22#دکتر زنان منطقه 22#دکتر زیبایی منطقه 22#دکترزنان در منطقه 22 تهران#دکترلاغری منطقه 22#رستوران سنتی منطقه 22#شیرینی فروشی منطقه 22#طلا فروشی منطقه 22#فروش خانه در منطقه 22 تهران#فروش لباس زنانه منطقه 22#فست فود منطقه 22#لوازم الکتریکی منطقه 22#مدارس ابتدایی منطقه 22 تهران#مدارس دولتی منطقه 22 تهران#مدارس غیرانتفاعی منطقه 22 تهران#مدرسه غیر انتفاعی منطقه 22#مدرسه فنی و حرفه ای در منطقه 22 تهران#منطقه 22 تهران#مهدکودک منطقه 22#نمایشگاه ماشین منطقه 22#نیازمندی های منطقه 22 تهران
  ثبت آگهی رایگان