در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جهت کسب مشاوره و سفارش آگهی ویژه با شماره ی معاونت سایت09031232297 تماس حاصل فرمایید.

تهران 22

شمار پرندگان شهر تهران از مرز ۲۲۰ گونه گذشت

شنبه ۱۹ فروردین ۹۶ امکانات منطقه 22 تهران
  • تصویر شماره شمار پرندگان شهر تهران از مرز ۲۲۰ گونه گذشت
  • تصویر شماره شمار پرندگان شهر تهران از مرز ۲۲۰ گونه گذشت
  • تصویر شماره شمار پرندگان شهر تهران از مرز ۲۲۰ گونه گذشت
  • تصویر شماره شمار پرندگان شهر تهران از مرز ۲۲۰ گونه گذشت

شمار پرندگان شهر تهران از مرز ۲۲۰ گونه گذشت

شمار پرندگان شهر تهران از مرز ۲۲۰ گونه گذشت.

شهردار منطقه ۲۲ تهران  از شناسایی سه گونه جدید زیستی در شهر تهران در طرح استقبال از بهار منطقه در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، مولایی شهردار منطقه ۲۲ تهران  در این خصوص اظهار کرد:. در ادامه پایش پرندگان مستقر در دریاچه شهدای خلیج فارس در طرح استقبال از بهار، گونه های جدیدی از پرندگان. توسط کارشناسان اداره محیط زیست منطقه در این دریاچه و در سایت پرنده نگری دریاچه شناسایی و ثبت شدند.

وی افزود: در ادامه پروژه مشترک گروه «طرلان» و شهرداری منطقه ۲۲ تهران  تهران صدف خوار در قسمت جنوبی دریاچه شهدای خلیج فارس. و پرستوی دریایی خزری شناسایی شدند.

همچنین سسک سردودی که سال گذشته در همین زمان دیده شده بود اما تصوير مشخصي از آن در دست کارشناسان پرنده نگری دریاچه نبود. طي پایش روز ۱۲ فروردین ۹۶ مجددا مشاهده و ثبت شد.

بدین ترتیب با اولین گزارش مصور از حضور سسک سردودی در شهر تهران اين گونه نيز به ليست پرندگان اين كلانشهر افزوده شد. این گونه ها به عنوان اولین گونه های جدید سال۹۶ به لیست پرندگان شهر تهران افزوده شد تا شمار پرندگان شهر تهران از مرز ۲۲۰ گونه بگذرد.

گفتنی است شهرداری منطقه ۲۲ تهران  به منظور شناسایی گونه های مختلف ساکن در دریاچه شهدای خلیج فارس. اقدام به طراحی و راه اندازی سایت پرنده نگری طی ماههای گذشته نمود و شهروندان می توانند. درصورت مشاهده گونه های جديد نیز اطلاعات و مشاهدات خود را از طریق ارسال ایمیل به reports@tehranbirds.com
 با کارشناسان محیط زیست منطقه ۲۲ تهران  در ميان بگذارند.

مرکزجامع اطلاعات منطقه 22تهران:

سایت تهران 22 سایتی جامع در خصوص معرفی کلیه ی امکانات، مراکز، مدارس، فروشگاه ها و سایر امکانات موجود در منطقه 22 تهران می باشد. کلیه ی صاحبان مشاغل قانونی و مراکز تجاری و ... میتوانند از امکان ثبت آگهی رایگان و یا ویژه ی سایت جهت معرفی حرفه ی خود به ساکنین منطقه 22 تهران اقدام و دسترسی ساکنین منطقه را به خدمات خود آسانتر نمایند.

  ثبت آگهی رایگان